پیش بینی بورس برای فردا شنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | جای بیشتری برای نزول وجود ندارد فرمول تبدیل رهن به اجاره خانه ۱۴۰۳ اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه برای فردا شنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بازار طلا با افت پلکانی به کف حمایت برگشت آغاز فروش فوق‌العاده محصول پرطرفدار کرمان موتور از فردا (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | متقاضیان چهار روز مهلت دارند واکنش وزیر کار به اعتراض درباره دستمزد کارگری وام ۳۰۰ میلیون ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ | میزان باز پرداخت وام مستاجران چقدر است؟ اختصاص ۱۰ هزار سهمیه بیمه تامین اجتماعی به کارگران ساختمانی تغییر مسیر قیمتی سکه و طلا | بازار طلا از فردا (۲۲ اردیبهشت) بازگشایی می‌شود قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نرخ طلا و سکه در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دریافت صورت‌حساب الکترونیکی شرط معافیت از مالیات معاملات طلا و ارز وزیر کار به اعتراضات درباره دستمزد کارگری واکنش نشان داد فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فروش ۴۱.۳ درصد از سهام تپسی

  • کد خبر: ۲۱۰۰۴۳
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
فروش ۴۱.۳ درصد از سهام تپسی
بخشی از سهام تپسی که در مجموع ۴۱.۳۸ درصد از کل سهام این شرکت را تشکیل می‌دهد، امروز (پانزدهم بهمن ماه) به فروش رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز شرکت تپسی خرداد ماه ۱۴۰۱ بود که به‌عنوان اولین استارتاپ کشور وارد فرابورس شد. امروز پس از مطرح شدن گمانه‌زنی‌هایی درباره فروش بخشی از سهام این شرکت، رسما اعلام شد که دو بلوک از سهام تپسی (شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس) که مجموعا بیش از ۴۱ درصد سهام این شرکت فرابورسی را تشکیل می‌دهد به یک شخص حقوقی فروخته شده است.

یکی از این دو بلوک با حجم ۳۳۵ میلیون و ۷۸۱ هزار سهم، در مجموع ۱۳.۶۴ درصد سهم از کل سهام این شرکت را شامل می‌شود. بلوک دوم نیز ۲۷.۷۴ درصد از کل سهام تپسی را تشکیل داده که ۶۸۳ میلیون و ۲۶۹ هزار سهم از مجموع سهام این شرکت را شامل می‌شود.

با وجود این که به طور رسمی اعلام نشده خریدار سهام مدیریتی بیش از ۴۱ درصدی تپسی کدام شخص حقوقی است، اما شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌های مطرح‌شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که گروه صنعتی گلرنگ این سهام را خریداری کرده است.

گروه صنعتی گلرنگ در چند ماه اخیر ۱۰۰ درصد سهام «الوپیک» را هم خریده و در پلتفرم «شب» هم سه میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده بود. این شرکت به تازگی و با راه‌اندازی پلتفرم «اُفود» به حوزه سفارش آنلاین غذا هم وارد شود و رقیبی برای اسنپ‌فود باشد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->